- Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst en de order betaald is met het door u bepaalde betaalmiddel of met Klarna, ontvang je direct een mail met hierin de bevestiging van uw order.
- Zodra we uw pakket hebben ingepakt, ontvangt u een mail met hierin de track & trace code. Met de track & Trace code kan u uw pakket volgen en het verwachte bezorg moment inzien.
- Indien uw bestelling binnenkomt op onze winkel openingsdagen, dan wordt het pakket dezelfde dag, uiterlijk de ochtend erna verstuurd met DHL of Post.nl.
-
Bestellingen die in op zaterdag avond en zondag binnen komen, die worden op maandag verwerkt en verzonden.
Kan ik ook mijn bestelling afhalen?
- Ja dat kan! Zodra je je item in je winkelmandje hebt geplaatst, ga je door naar afrekenen en daar kan je bij verzendmethoden aangeven dat je je bestelling in onze winkel wilt ophalen.
Zodra wij je bestelling binnen hebben krijg je een orderbevestiging. Zodra de bestelling is verwerkt krijg je email dat je bestelling klaarligt om af te halen. Dit kan binnen de openingstijden. In principe kan je bij afhalen in de winkel direct je bestelling ophalen in de winkel.
- Hoeveel zijn de verzendkosten?
- In principe zijn de verzendkosten binnen Nederland zijn boven de €99,- gratis. Echter in de Saleperiode wordt dit bedrag aangepast. In deze sale periode vragen we een kleine bijdrage van 3,95 voor transport & handling kosten. De Saleperiode is December tm Februari en juni tm Augustus.
Betalen
Je kunt bij Dresscode betalen met iDeal, Visa, Klarna, Mastercard, American Express en andere gangbare creditcards. Woon je in België dan kun je gebruik maken van BanContact/MisterCash. Woon je in Duitsland kan je gebruik maken van Sofort Banking.
- Kan ik ook een bestelling ruilen of retourneren?
- Je kunt binnen 14 dagen je bestelling ruilen of retourneren of gratis terug brengen in onze winkel.
- Mocht je willen ruilen kan je het pakket terugsturen ,per post met track&trace, met een bijgevoegd schrijven waaruit duidelijk wordt voor ons wat je wil ruilen in welke kleur en welke maat.
- Wil je iets retourneren kan dat met bijgevoegd modelformulier ontbinding of herroeping.
- Mocht je deze niet meer hebben kan je deze hier downloaden
https://cdn.webshopapp.com/shops/268098/files/436096374/retourformulier2.docx
- Retourkosten zijn voor eigen rekening. Je pakket retour sturen kan bij PostNL of een andere vervoerder afgegeven worden.
- Het retouradres is Dresscode Heerlen, Dautzenbergstraat 21, 6411LA Heerlen.
- Bij een retour zendingen kan u via uw track&trace zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Bewaar u de track & trace altijd goed.
- Na ontvangst van uw retourzending wordt het volledige aankoop bedrag van het product terugbetaald op de betaalrekening cq betaalmethode waar in eerste instantie mee is betaald. Hou er rekening mee dat de terugbetaling 3 werkdagen kan duren.
Mijn pakket is bezorgd maar ik heb niets ontvangen?
Indien via uw track & trace blijkt dat het pakket bezorgd is maar niet ontvangen, dan kan u het beste dit direct melden via mail: [email protected]
Ook direct telefonisch contact met ons opnemen: +31 (0)45-5742140
Wij zullen een onderzoek opstarten en zorgen dat het pakket zo snel als mogelijk alsnog bij u terecht komt.
Ontvang ik bij retourneren in de winkels gelijk mijn geld terug?
- Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als het pakketje in goede orde is ontvangen, wordt het betreffende bedrag binnen Nederland binnen drie werkdagen teruggestort op de rekening waar vandaan U heeft betaald. Bijvoorbeeld als je hebt betaald met Klarna Betaal later dan wordt het bedrag ook in mindering gebracht/teruggedraaid bij Klarna.
Ik heb een artikel bij jullie gekocht en deze vertoont gebreken. Wat kan ik doen?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening.
Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je vragen je te mailen en bellen naar:
[email protected] TeL+31 (0)45-5742140
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Overige vragen
- Bij vragen kun je gemakkelijk contact opnemen met de Dresscode klantenservice via +31455742140 of stuur een mailtje naar [email protected]. Ook kan je natuurlijk direct terecht in onze winkel in Heerlen op de Dautzenbergstraat nr. 21.